Gyakori kérdések

Megrendelés


A FASHIONSUGAR oldalán található áru minőségi?

Igen, az áru minősége és feldolgozása a legfontosabb számunkra és igyekszünk nyomást gyakorolni a gyártókra, hogy a termékek minősége egyre jobb legyen.

Hogyan adhatok le megrendelést?

A megrendelés a FASHIONSUGAR-on nagyon egyszerű: a kívánt tételek kosárba helyezése után kattintson a »Tovább a fizetéshez« gombra. A megrendelés leadásához ajánljuk, hogy hozzon létre felhasználói fiókot. Új vásárlóként ezt egyszerűen megteheti a megrendelés folyamatában és ezután a bejelentkezése már automatikus lesz. Ha már rendelkezik felhasználói fiókkal, egyszerűen bejelentkezhet felhasználói adatai segítségével (e-mail-cím és jelszó). Ezt követően három lépésben átvezetjük a megrendelés folyamatán (szállítás & fizetés – Információk Önről – a megrendelés visszaigazolása).

A megrendelést e-mailben is leadhatom?

Abban az esetben, ha a megrendelést e-mailben szeretné leadni, küldjön e-mailt az info@fashionsugar.hu e-mail-címünkre. FASHIONSUGAR ügyfélszolgálatunk bármikor rendelkezésére áll, legyen kérdése akár az online megrendeléssel, reklamációval vagy az áruvisszaküldés folyamatával kapcsolatban.

Törölhetem a megrendelésemet, ha még nem küldték el?

A megrendelés törlése lehetséges, amennyiben a megrendelést még nem küldtük el. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy azonnal leellenőrizhessük a megrendelés törlésére irányuló kérelmét. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Módosíthatom a szállítási címet a már visszaigazolt megrendeléshez?

A szállítási cím módosítható, amennyiben a megrendelést még nem küldtük el. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy azonnal módosíthassuk az Ön címét. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Mi történik a megrendelés befejezése után?

A megrendelése elküldése után visszaigazoló e-mailt kap, a kiválasztott termékekkel, az Ön számlázási és szállítási címével és a fizetés módjával kapcsolatos információkkal. Kérdések esetén, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Fizetés és szállítás


Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Fizethet utánvéttel (az áru átvételekor), online bankkártyával vagy gyors online banki átutalással.

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

A számlát a csomagban találhatja meg a termékeivel együtt, esetleg lépjen velünk kapcsolatba és mi elküldjük a számlát az e-mail-címére. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Mennyi a postaköltség?

20.000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes. 20.000 Ft-ig terjedő megrendelés esetén a szállítási költség 990 Ft. (Csomagküldőn keresztül történő szállítás esetén), vagy 1.490 Ft. (futárral történő szállítás esetén).

Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő 2-7 munkanap, attól függően, hogy melyik raktárban található az adott termék. Minden terméknél feltüntetjük a pontos szállítási időt, elég, ha a termék oldalán kiválasztja a kívánt változatot (méretet) és a termék leírása alatt automatikusan megjelenik a szállítási idő.

Hogyan követhetem nyomon a megrendelésemet?

A megrendelés elküldése után visszaigazoló e-mailt kap az elküldésről, a követési számmal együtt.

Módosíthatom a szállítási címet a már visszaigazolt megrendeléshez?

A szállítási cím módosítható, amennyiben a megrendelést még nem küldtük el. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy azonnal ellenőrizhessük az Ön címmódosításra vonatkozó kérelmét. Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Mit tegyek, ha sérült árut kapok?

Ha a kézbesített áru nincs rendben, természetesen ingyenesen visszaküldheti a visszaküldés okának feltüntetésével. Amint megérkezik hozzánk a tétel és átellenőrizzük, visszautaljuk a pénzét, vagy új árut küldünk Önnek.

Kedvezménykuponok


Hogyan érvényesíthetem a kedvezménykódomat?

Ha kedvezménykuponnal rendelkezik, közvetlenül a megrendelés során érvényesítheti. Egyszerűen illessze be a bevásárlókosárban a »Kedvezménykupon beillesztése« sorba. A megrendelése végösszege ezután automatikusan módosul és a kedvezménykód értéke levonásra kerül.

Érvényesíthetem a kedvezménykódomat utólagosan, a már létrehozott megrendelésre?

A kedvezménykupon nem használható utólagosan. Ha elfelejtette érvényesíteni a kódját a vásárlás során, ezt egyszerűen megteheti a következő megrendelésénél.

Nem működik a kedvezménykódom, mi lehet az oka?

Ha a kedvezménykódja nem működik, a következő okai lehetnek:

1. A kupont már érvényesítették és ezért a kedvezménykód érvénytelen.

2. A kupon használatának feltétele a megrendelés minimális vagy maximális értéke.

3. A kupon nem érvényesíthető minden termékre.

Ha az Ön kuponja más okból nem működik, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz és tartsa kéznél kedvezménykódját.

Áruvisszaküldés és reklamáció


Hogyan küldhetem vissza az árut?

Az áru visszaküldéséhez, kérjük, töltse ki az űrlapot ezen az oldalon: Áruvisszaküldési űrlap

A kicserélendő/visszaküldendő árunak tartalmaznia kell az eredeti címkéket!

Hogyan reklamálhatom az árut?

Az áru reklamációjához, kérjük, töltse ki az űrlapot ezen az oldalon: Reklamációs űrlap

Hogyan járjak el az árucsere során?

Az áru közvetlen cseréje nem lehetséges. Ha szeretné kicserélni az árut, visszaküldheti nekünk és ezt követően új árut vásárolhat. Az áru visszaküldéséhez, kérjük, töltse ki az űrlapot ezen az oldalon: Áruvisszaküldési űrlap

Hány napom van az áru visszaküldésére?

Az árut a megrendelése átvételétől számított 30 napon belül küldheti vissza. Az áru visszaküldésének módjával kapcsolatos további információkat ebben a szakaszban találhat, feljebb.

Hogyan kapom vissza a pénzt?

A pénzt átutaljuk a bankszámlájára, amelyet a reklamációs űrlapon tüntetett fel. Ha bármilyen kérdése volna a pénz visszatérítésével kapcsolatban, kérjük, lépjen bármikor kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Mennyi ideig tart a pénz visszautalása a számlámra?

Az összeg legkésőbb 14 napos törvényes határidőn belül kerül jóváírásra a számlára attól a pillanattól kezdve, amikor megkapjuk és ellenőrizzük a visszaküldött árut. Az Ön maximális elégedettsége érdekében a pénzt általában 1-2 munkanapon belül visszatérítjük a küldeménye kézbesítésétől és ellenőrzésétől számítva.

Kapcsolat


Hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel?

Az ügyfélszolgálattal bármikor kapcsolatba léphet az info@fashionsugar.hu e-mail-címen.

Rólunk

Ön minőségi ruházatot és szervizt érdemel. Ezért vagyunk itt.

Mielőtt elhatároztuk, hogy ruházattal foglalkozó webáruházat indítunk, valami hiányzott: hiányzott egy webshop, amely minőséget kínált volna kedvező áron és eközben a vásárlóiról körültekintően gondoskodott volna. Ezért ellenőrzött beszállítókat választottunk és minőségi, eredeti áru árusításába kezdtünk. Arra is összpontosítottunk, hogy a vásárlás a webshopunkban minél egyszerűbb és gyorsabb legyen az Ön számára. Alázattal fogtunk hozzá és tudtuk, hogy a sikerhez és az elégedettséghez csak tisztességes és felelősségteljes út vezet, amelyen egyfolytában járunk. A FASHIONSUGAR-ra mindig számíthat:

 

+ Minden héten új ruhakollekciók

+ Gyors és nyájas kommunikáció

+ Problémamentes áruszállítás

+ Professzionális hozzáállás

+ Ingyenes szállítás 20.000 Ft-tól

 

A vásárlók oda mennek, ahol megbecsülik őket.

Minden vásárlót megbecsülünk és ez számunkra nem csak egy elcsépelt klisé. Elsődleges célunk, hogy baráti kapcsolatot hozzunk létre és hogy a vásárlóról ne csak a vásárlás előtt gondoskodjunk, hanem aközben is és főleg a vásárlás után. Nem rejtőzünk el az áru reklamációja vagy visszaküldése elől. Csak amikor reklamációt vagy áruvisszaküldést kell intéznie, akkor ismeri meg igazán a webshop minőségét. Kellemes vásárlást kívánunk webáruházunkban.

FASHION + SUGAR + YOU = ❤ 

 
Glami TOP Glami TOP